четвртак, 22. октобар 2015.

Scott Pilgrim vs. the World



Zaplet: Scott Pilgrim mora poraziti sedam, zlih bivših svoje nove devojke, kako bi osvojio njeno srce.


Režija: Edgar Wright.




Ovaj film mi se već vrteo u orbiti i ranije, ali nikada nije stizao na red. Pre neki dan sam gledala sjajnu recenziju comicbookgirl19 ( devojka radi sjajne recenzije filmova, serija i stripova, pa ako vas tako nešto zanima obavezno je "zapratite" ) o njenoj listi najboljih, originalnih filmova u poslednjih desetak godina. Većina filmova su i moji favoriti poput Drive i Looper, o kome sam pisala u ovom postu, ali navela je i dva, koja nisam gledala, od kojih je jedan bio upravo Scott Pilgrim vs. the World. Ono što me je konačno nateralo da ga pogledam bilo je ime Edgar Wright. Reč je o režiseru i scenaristi odgovornom za genijalnu triologiju The Three Flavours Cornetto, koju ako niste već odgledali preporučujem da to učinite što pre, britki i sarkastični britanski humor sa sjajnim temama i obrtima. 

Elem da se vratim na temu današnjeg posta, ukratko film se radi o prilično smušenom momku, koji se nalazi u prelaznom periodu svog života, nakon što je ostavljen od strane svoje devojke Envy, nakon čega je ista postala rok zvezda. Scott svira u lokalnom bendu, zabavlja se sa srednjoškolkom Knives Chau i živi sa gej cimerom, sa kojim je osuđen i da spava u istom krevetu. Nakon što upozna i zaljubi se u Ramonu Flowers njegov svet se, naravno, okreće naopačke, a za razliku od problema ostalih momaka u sličnoj situaciji, Scott će, da bi bio sa devojkom iz svojih snova, morati da pobedi sedam njenih zlih momaka ( i devojaka ), koji čine zlu Ligu oformljenu od strane njene, nekada najveće, ljubavi Gideon- a.



Sam zaplet deluje otkačeno, ali film je prevazišao čak i moja očekivanja po pitanju otkačenosti. Kada sam napisala da se bori, pod tim sam zaista podrazumevala klasičnu kung- fu borbu u stilu Street Fighter- a i Mortal Combat- a, dobro, možda manje krvaviju.  Scene borbe su zaista maestralno koreografisane i sjajno snimljene, celokupan film je snimljen poput stripa, a po stilu me je podsetio na Sin City, samo živahnije i zabavnije svakako. Oduševila me je takva vrsta inovativnosti, to je dalo sasvim novu dimenziju pojedinim scenama i svojevrstan, gotovo umetnički doživljaj. Film je inače snimljen po stripu Scott Pilgrim autora Bryan Lee O'Malley- a.



Nisam preveliki fan Michael Cera- e, ali mi je u ovom filmu bio simpatičan, jer su srećom na to uticali i fenomenalni glumci u sporednim ulogama poput Kieran Culkin- a, Anna KendrickAubrey PlazaJason Schwartzman- a, tako da su oni ublažavali njegov nedostatak harizme, te su upravo i najduhovitije scene one u kojima postoji bilo kakva interakcija sa ovim glumcima. Takođe postoji i odličan cameo Chris Ewans- a, koji se možda najviše i zabavljao u svojoj ulozi.



Film sam po sebi nije savršen, možda se u pojedinim trenucima stiče utisak, kao da se vuče, takođe, po meni, nije u tolikoj količini smešan da mogu reći da sam se smejala od srca. Više me je oduševila maštovitost i kreativnost sa kojom je ovaj film napravljen, kao i odlični glumci u epizodnim ulogama.

Zaključak: Lično mislim da ovaj film nije za svakoga, niti za neku opštu preporuku. Ako volite pomalo pomerene filmove, snimljene na čudnjikav način, sa puno scena borilačkih veština nalik video igricama iz 80' i 90' tih, mogu reći da je ovo pravi film za vas, ostali bi ipak trebali da potraže neku klasičniju komediju. A ako pak volite sve navedeno, a opet dosta smeha, moja preporuka je svakako pomenuta Cornetto triologija, a naročito Hot Fuzz.

Нема коментара:

Постави коментар