уторак, 24. новембар 2015.

Najbolji filmovi u 2015. godini







Svake godine pišem spisak filmova, koji će izaći sledeće godine, a koji meni deluju zanimljivo. Tako je bilo i u decembru 2014. godine kada sam napisala ovaj i ovaj post. Gledajući ova dva spiska deluje mi da su mnogi filmovi, koji su se pojavili ove godine bili, to jest izazvali, ako ne razočaranje, onda bar ravnodušnost. Neki su bili očekivano dobri, ali prosto nisu ostavili neki trajniji utisak ili oduševljenje. Pred vama je lista filmova, koju su mene dirnuli ili prijatno iznenadili u ovoj godini, a kako zaista nisam filmski snob, na listi su se našli i filmovi, koji možda nisu preterano kvalitetni, ali su mene izuzetno zabavili, pa ih zato i preporučujem. Sa liste su izostali neki, koje tek treba da pogledam poput The Martian, a nekima je premijera pomerena poput Silence i Into the Heart of the Sea. Ukoliki vas interesuju moji najbolji filmovi za prethodnu, 2014. godinu, bacite pogled na ovaj post.






1. What We Do in the Shadows





Takozvani mokumentarac ( mockumentary ) o četvorici vampira, različitih generacija, koji pokušavaju da se snađu u savremenom svetu, klubova, barova, noćnih izlazaka, a sve to snimano u formi pravog dokumentarca. Duhovito, osvežavajuće i nepretenciozno. Jedan od orginialnijih, a možda i najoriginalniji film, koji sam pogledala ove godine, a koji će dobiti i nastavak.

2. Man Up




Odavno nisam pogledala bolju romantičnu komediju. Moglo bi se reći da mi je legao "kao budali šamar". Istovremeno i duhovit na britanski način, sa dovoljno hemije između glavnih glumaca, koji su takođe harizmatični, pravi film za novogodišnje i božićne praznike, koji predstoje. O filmu sam detaljnije pisala u ovom postu.

3. Chappie




Jako volim rad režisera Neill Blomkamp, a District 9 smatram jednim od najboljih naučno- fantastičnih filmova, koje sam ikada gledala. Tako da je sasvim razumljivo da sam uživala u Chappie- u, njegovoj urbanoj i nasilnoj viziji budućeg, a nažalost tamo, gde je film sniman i današnjeg sveta, prikazan kroz vizuru neodoljivog robota i ostalih živopisnih likova. Takođe ko bi rekao da je Hju Džekman tako dobar zlikovac. Detaljnije o filmu sam pisala u ovom postu.

4. The Water Diviner




Pomalo varam svrštavanjem ovog filma na listu, pošto je premijeru u Australiji imao krajem decembra 2014. godine, međutim kako ga je ostatak sveta, pa i ja, video tek u ovoj godini, ne verujem da će naškoditi. Rediteljski prvenac Russell Crowe- a je za mene bio jedan divan film, koji govori o određenom istorijskom događaju i kulturi jedne zemlje, ali iz ugla čoveka, pogođenog užasnom porodičnom tragedijom, u potrazi za svojim sinom. Istovremeno i dirljiv i potresan, sa pojedinim prelepim kadrovima nekadašnje Turske, prilično sam uživala u ovom filmu i iskreno očekujem naredni film, koji će ovaj glumac režirati.

5. Jurassic World




Ni sama ne mogu da poverujem da se ovaj film našao na listi, a našao se pre svega, jer sam mislila da će film biti teška glupost i negledljiv, a ipak me je pozitivno iznenadio, jer ne samo da je gledljiv, već je i prilično uspeo da me zabavi. Specijalni efekti su bili sjajni, priča površna, ali se može istrpeti, deca me nisu toliko iritirala, a Chris Pratt zaista ima šarma da nosi ceo film na svojim plećima. Znači ako tražite film tipa "mozak na pašu", a fan ste originalnog filma Jurassic Park iz 1993. godine, ovo je film za vas. Ako ništa bar možete da prekratite vreme diskutujući kako je moguće da Bryce Dallas Howard ceo film provede trčeći na visokim potpeticama.

Ni sama ne mogu da poverujem da sam ove godine izdvojila svega pet filmova, te iako su neki možda bili blizu da se nađu na listi, ipak su imali poneku falinku ili jednostavno nisu bili ono što sam ja očekivala od njih. Koji su po vama najbolji filmovi u ovoj godini?

4 коментара:

  1. vidi ti nje kako se raspisala :P elem, The Water Diviner mi je predivan film koji sam pogeldala sasvim slucajno xD, bice uskoro opet pogeldan ;) ovog puta namjerno haha
    mada, možda sam vec negdje i napisala ja obozavam rad ovog glumca sta god da snimi il rezira ja bih gledala xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha da, baš sam podivljala.:-D Uf i meni je Rasel slaba tačka, ali ovaj film je baš bio neočekivano lep. Naročito scena plesa derviša, baš divan film.

      Избриши
  2. nasla sam samo jedan link na torentu za what we do, i to ne znam kolijo giga, deo dan se skidao, kad ne lezi vraze, totalno mi koci snika iako je sjajan, a bas sam dbila preporuku za ovaj film
    planiram man up, kad budem skroz u downu, da ne izbavi..bolje on neko kesa cipsa XD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ili umesto kese čipsa kokice kao ja.:-D Baš je fin filmić, mislim da su ga Amerikanci radili verovatno bi bio bljutav. Ove ludake obavezno odgledaj iz What We Do mislim da će se tebi svideti.;-)

      Избриши